Notícies de Vilanova

L’ex-regidora Marta Guinda ha estat l’encarregada d’obrir l’acte i ha explicat el procés d’elecció de candidatures que s’ha utilitzat enguany, més obert i participatiu, amb l’objectiu de “cercar

Un cop finalitzat el procés obert de proposició de candidates, la CUP de Vilanova i la Geltrú decidirà aquest dissabte i diumenge vinents les persones que presentarà en les primeres posicions de la llista electoral.

La CUP Vilanova i la geltrú obre el procés de selecció per cobrir la plaça d'alliberat/da de coordinació i campanya. Les condicions i requisits per aquest càrrrec es poden consultar a l'enllaç següent:

Sota el lema "Gent que lluiti és el que cal", la CUP Vilanova i la Geltrú ha donat el tret de sortida a la pre campanya electoral de les eleccions municipals 2023. Amb l'aprovació del Pla de Treball, les diverses comissions de la formació han començat a activar-se per peparar la que es preveu una campanya electoral força intensa.

Amb l'encàrrec de l'anterior Assemblea de concòrrer a les eleccions municipals sota el nom de Candidatura d'Unitat Popular (CUP), encarem amb optimisme i esperança un nou cicle electoral, que conclourà el maig de l'any vinent.

La Candidatura d’Unitat Popular de Vilanova i la Geltrú recuperarem, al Ple Municipal del 3 d’octubre, la presència completa a l’Ajuntament de Vilanova. El passat diumenger es va celebrar una Assemblea Popular Extraordinària (APE) per a decidir quines dues persones acompanyarien a l'Arnau Garcia, actualment l'únic regidor de la formació, com a representants del partit a l’Ajuntament. L’APE va decidir, per àmplia majoria, confiar en el Guillem Bau i l’Elisenda Castillón com a nous regidors.

D’aquesta brossa només un 34% es recull en contenidors de vidre, paper, envasos i orgànica;  a la deixalleria o mitjançant el servei de recollida de mobles (és el que anomenem recollida selectiva). Si d’aquests residus descomptem els que no separem bé, resulta que només enviem a reciclatge un 27% de tots els residus que generem (segons dades oficials de l’Agència de Residus de Catalunya).

En el Ple del dia 14 de setembre, la CUP va presentar una moció per tal de fer una reforma mínima urgent a l’espai central de les pistes d’atletisme, atenent l’estat lamentable del camp on juguen i entrenen els diversos equips del SEL Vilanova, el club de rugbi de la ciutat. La petició anava encaminada, bàsicament, a l’aplanament del terreny de joc i a la retirada de pedres i altres materials que, ara per ara, posen en perill la integritat física de jugadors i jugadores.

Pàgines