Aprovat el Pla de Treball per encarar les eleccions municipals del 2023

L'organització anticapitalista va aprovar ahir, per unanimitat, les línies estratègiques i organitzatives per encarar les eleccions municipals del maig vinent.

Sota el lema "Gent que lluiti és el que cal", la CUP Vilanova i la Geltrú ha donat el tret de sortida a la pre campanya electoral de les eleccions municipals 2023. Amb l'aprovació del Pla de Treball, les diverses comissions de la formació han començat a activar-se per peparar la que es preveu una campanya electoral força intensa.

D'entre els reptes que ha d'encarar la formació independentista d'ara en endavant, destaquen l'articulació d'una proposta política realment rupturista per Vilanova i la Geltrú, que es debatrà i consensuarà entre les membres de la pròpia candidatura i d'altres moviments socials, organitzacions polítiques i plataformes ciutadanes locals. Aquesta proposta es plasmarà en el Programa electoral 2023-2027 que es presentarà a principis de l'any vinent.
Pel que fa a l'elecció dels càrrecs electes, una de les novetats és la creació d'un nou sistema de proposta i elecció de les candidates que encapçalaran la llista electoral. Amb la voluntat de defugir de personalismes i reforçar la democràcia interna de la formació, l'Assemblea Popular va aprovar iniciar un procès d'elecció participatiu i obert, dirigit a totes les persones que formen part o simpatitzen amb el projecte de l'Esquerra Independentista, les quals aportaran propostes i decidiran col·lectivament quines persones encapçalaran la llista de la CUP per als comicis del maig vinent. Tal i com s'havia fet en les anteriors eleccions municipals, la ratificació de la proposta serà competència de l'Assemblea Popular.

L'enfortiment de la vesant comunicativa, la renovació de la imatge gràfica de l'organització o la programació d'actes i trobades per presentar la proposta política municipal de la CUP, són altres tasques que els anticapitalistes ja han començat a treballar. Tot i les bones sensacions de l'assemblea de diumenge, la CUP fa una crida a totes les col·laboradores i simpatitzants a participar d'aquest procès pre-electoral. Per rebre tota la informació i poder participar de les diverses comissions, cal enviar un e-mail a l'adreça [email protected].