Tret de sortida de la precampanya electoral. "Gent que lluiti és el que cal"

La CUP Vilanova convoca una Assemblea Popular monogràfica el proper diumenge 23 d'octubre, a les 18:00h a l'Ateneu Vilanoví, per començar a preparar les eleccions municipals del maig de 2023.

Amb l'encàrrec de l'anterior Assemblea de concòrrer a les eleccions municipals sota el nom de Candidatura d'Unitat Popular (CUP), encarem amb optimisme i esperança un nou cicle electoral, que conclourà el maig de l'any vinent.

Després de molts mesos convulsos en sí de l'organització, hem intentat analitzar col·lectivament, a través de diverses Trobades per la Unitat Popular, els factors que ens van portar a perdre la representació a l'Ajuntament arran de l'expulsió de les regidores trànsfugues. Determinades dinàmiques, posicionaments i decisions preses, dins i fora del govern de la ciutat, han propiciat la pèrdua de confiança d'una part de companyes properes al nostre projecte polític. Però d'aquest procès de reflexió, de debat i anàlisi, n'hem extret conclusions i aprenentatges necessaris i enriquidors.

La CUP Vilanova seguim apostant, indubtablement, per una estratègia municipalista de ruptura i d’articulació de la unitat popular. Seguim apostant per un projecte polític independentista, feminista, anticapitalista i ecologista, en el marc territorial dels països catalans. I ho fem des de l'Ajuntament, però també des del treball colze a colze amb les nostres veïnes i amb la resta d'organitzacions de l'Esquerra indepententista i transformadora.  Som conscients dels límits polítics i jurídics que ens marca la institució i de la dificultat de plantejar-hi projectes realment rupturistes. Però treballarem incansablement per desbordar-los, per fer-ne saltar les costures, per assenyalar les propostes conservadores i reaccionàries, per acabar posant la institució al servei de les classes populars de la ciutat.

Per encarar aquesta nova campanya electoral, la primera trobada serà el proper diumenge 23 d'octubre, a les 18:00h, a l'Ateneu Vilanoví.

Vine, participa i digues la teva. Gent que lluiti és el que cal!