Una edició especial de La Busca arriba a les llars vilanovines per explicar els darrers moviments polítics de la CUP

A partir de demà dijous les bústies vilanovines s'ompliran amb 24.000 exemplars de La Busca. Una edició especial de la revista de la CUP centrada en el procés assembleari que ha seguit la candidatura per fixar el seu posicionament al Ple d'investidura i per marcar les prioritats estratègiques de la formació els propers mesos i anys.

Aquesta cinquena edició de La Busca té per objectiu explicar de primera mà als votants i al conjunt de la ciutadania com i perquè la CUP ha prés la decisió que ha pres. Creiem que només de de la transparència i la informació fluïda i constant es forgen les relacions de confiança.

D'altra banda, la revista vol ser una mostra d'agraïment als més de 2.500 vilanovins que han confiat amb el projecte polític de l'Esquerra independentista. De la mateixa manera, s'hi remarca que aquest projecte polític col·lectiu necessita del suport i participació dels tots i totes, animant a participar de la propera assemblea oberta que tindrà lloc a l'octubre, a participar de les nostres reunions, activitats i mobilitzacions, estar al corrent de la nostra actualitat o col·laborar econòmicament amb el projecte.

Consulta-la on-line!