Troba'ns, col·labora, participa!

//CONTACTA AMB LA CUP//

On ens trobaràs?

* Ateneu Vilanoví. Plaça Llarga, 19 bxs (938147456)

Dilluns a partir de les 20:00

Dimarts a partir de les 19:30

* Ajuntament. Planta 1. Grups Municipals, despatx CUP. (938140000, ext. 1302)

Dimarts de 10 a 14

Dijous de 16 a 20

Contacta electrònicament

* [email protected]

* Facebook de la CUP

//MECANISMES DE PARTICIPACIÓ AL TEU ABAST//

Pregunta al Govern municipal!

La CUP envia mensualment preguntes a l’equip de Govern, les quals respon per escrit amb el termini d’un mes. La candidatura ofereix als vilanovins incloure les seves preguntes (de qualsevol tipus sempre hi quan faci referència a afers o competències municipals) al conjunt de les que formula al Govern. Obtindreu resposta en un mes!

Proposa mocions o iniciatives!

Si tens bones idees i propostes polítiques que vols que portem a l’Ajuntament, fes-nos arribar les teves propostes de moció o qualsevol tipus d’iniciativa política, que l’estudiarem i la presentarem al ple. Ens esforçarem de valent per tal que pugui prosperar i convertir-se en una realitat.

Mentre els mecanismes de participació popular al ple no canviïn, la CUP s’ofereix a les entitats per portar les seves iniciatives polítiques al ple. Les entitats poden intervenir al ple, però no poden proposar punts a l’ordre del dia, així que nosaltres ens oferim a fer-ho, de la única manera que ara per ara tenim, a través de mocions.

Escriu al butlletí electrònic municipal!

La CUP ofereix el seu espai al butlletí electrònic que setmanalment l’Ajuntament envia a més de 3000 persones. Si ets una entitat o un col·lectiu organitzat, no dubtis en utilitzar aquest mitjà de difusió!

//INFORMA’T//

Vols rebre La Busca digital?

De forma mensual la CUP envia un butlletí electrònic a tots aquells vilanovins que ho desitgin. Només cal que ens facilitis el teu correu electrònic i estaràs al dia de les iniciatives, actes i plantejaments de l’Esquerra Independentista!

Si vols estar assabentat diàriament de tot el que fem, consulta la nostra pàgina web (www.vilanova.cup.cat), mira el nostre Facebook i segueix-nos al Twitter!

//IMPLICA’T//

Vols militar o participar a la CUP?

Si vols militar a la candidatura de l’Esquerra Independentista només cal que ens enviïs per correu electrònic amb les teves dades personals i el teu número de compte. La quota estàndard és de 10€ mensuals, tot i que si ets estudiant o tens dificultats econòmiques es pot reduir en funció de les teves necessitats!

També pots participar de l’activitat política de la CUP sense militar-hi. Concretem una trobada, t’expliquem com ens organitzem i llavors mirem quin pot ser el teu paper, disponibilitat i implicació en la candidatura.