QUIM ARRUFAT, MARC FONT I MARTA RIUS, CAPS DE LLISTA DE LA CUP

Dissabte 18 de setembre es va fer públic qui encapçalarà la llista electoral de la CUP de Vilanova i la Geltrú per a les municipals que tindran lloc el maig vinent. En un acte celebrat al Castell de la Geltrú davant d'una cinquantena de militants i simpatitzants del projecte, l'exregidor de la CUP Eduard Pinilla es va encarregar de presentar Quim Arrufat, Marc Font i Marta Rius com a caps de llista, en aquest ordre.

La primera intervenció va anar a càrrec de Marta Rius, llicenciada en periodisme de 26 anys, qui va parlar de l'aposta municipalista de les Candidatures d'Unitat Popular com una aposta estratègica i de futur, en un moment polític on els principals debats socials són posats sobre la taula per la societat civil i pels ajuntaments, com el debat sobre la independència.

Seguidament va intervenir Marc Font, enginyer químic de 31 anys, qui va exposar el creixement que el projecte de les CUP està experimentant al llarg dels Països Catalans i va pronosticar que a les properes eleccions municipals es presentaran prop d'un centenar de candidatures arreu del país i que es compta amb triplicar la representació de les CUP als ajuntaments.

Finalment va ser el torn de Quim Arrufat, des d'ara alcaldable de la CUP, politòleg de 27 anys que ocupa el càrrec de regidor de la CUP a l'Ajuntament des de maig de 2009, en substitució d'Eduard Pinilla. La seva intervenció va recordar l'origen de la CUP de Vilanova i va demanar a la CUP que, amb uns pronòstics que apunten a un creixement significatiu de la candidatura, se sàpiga estar a l'alçada de les circumstàncies presentant el millor programa. Quim Arrufat va citar el procés participatiu que ha engegat la CUP de Vilanova per a redactar el programa polític i va demanar als simpatitzants i votants que s'hi impliquin per enfortir el projecte i la proposta política.