Més de 600 persones es mobilitzen pels Drets Socials, contra les retallades i la corrupció

Sota el lema 'Marxem perquè marxin!' l'ADS va organitzar una de de les mobilitzacions populars més importants de la història del Garraf, aplegant a tots aquests col•lectius: Arran, CGT, AV de les Roquetes, SOS Educació, l’entitat Ger, PAH Garraf, UM9 de Sant Pere de Ribes, Cup de Sitges i CUP de Vilanova.

Prop d'un un miler de persones van caminar sota un intens sol al llarg del matí del diumenge 14 d'abril, i ho van fer per un objectiu comú, tot i provenir de col•lectius i plataformes molt diverses. La crisi causada pel capitalisme salvatge en afecta a tots d’una manera o altra i per aquest motiu, l'ADS va organitzar aquesta important demostració de força de tota la comarca, unint lluites i col•lctius tan diversos com els que es van aplegar a la marxa.

La Marxa es va iniciar a Sitges, i des d'allà es va caminar fins a Ribes. A cada municipi es llegia un fragment del manifest per part d'un representant de cada col•lectiu que forma l'ADS del Garraf. Passat Ribes, i quan el sol ja era de justícia, la gran marea humana es va desplaçar a les Roquetes, i ja a ple migdia es va arribar al destí, Vilanova. Abans d’arribar a la Plaça de la Vila es va passar per un dels punts on el poble manté un pols amb el sistema: L'acampada de la PAH davant l'oficina de Banesto. Allà es va donar el màxim suport a aquells qui lluiten contra el desastre dels desnonaments. En arribar a la plaça de la vila es va llegir l'últim fragment del manifest i es va fer un petit refrigeri per recuperar les forces.

Aquesta és la primera gran demostració de força de l'ADS a la comarca, però malauradament no serà la última. Encara tenim moltes lluites pendents, i durant un temps haurem d'estar atents per seguir lluitant contra aquesta estafa que anomenen crisi.

Com deia Estellés:

'No podran res davant d'un poble unit, alegre i combatiu!'