La CUP rep més d’un centenar de propostes en el procés participatiu per l’elaboració del seu Programa Polític

Aquest diumenge celebra una Assemblea Oberta on es debatrà i aprovarà el programa i la llista definitiva

La CUP de Vilanova fa un valoració molt positiva del procés participatiu que ha servit per recollir popostes pel programa polític amb el que es presentarà a les Eleccions Municipals del proper mes de maig. Aquest procés es va iniciar a el cap de setmana del 24-25 de gener amb les taules temàtiques que es van celebrar a l'Ateneu Vilanoví. Un cop posat en ordre aquestes primeres idees, la comissió de campanya ha anat donant forma i ordenant les propostes. Des de mitjans de març, hi ha hagut a disposició de la ciutadania unes urnes ubicades en tots els centres cívics i a l'Ateneu Vilanoví on podien fer arribar les seves propostes, omplint la part en blanc del fulletó que la CUP va fer arribar a totes les cases. A més, des del portal governemnos.cat també s’ha pogut participar en tot aquest procès, que en total ha permès rebre més d’un centenar de propostes. Aquesta via ha complementat les altres formes de participació directa que diverses persones han utilitzta per tal d’aportar els seus coneixements i experiència en els diversos àmbits en el que es divideix el programa polític.

La comissió encarregada de coordinar la confecció del programa polític ha estat l’encarregada d’anar agrupant, destriant i incloent les propostes rebudes, i ja ha fet arribar a la militància i membres de l’assemblea de la CUP la proposta definitiva. Aquesta proposta podrà rebre les darreres aportacions via correu electrònic fins el mateix diumenge i, durant l’assemblea, també es podran propostar les últimes modificacions.

Convocatòria Assemblea Oberta

Aquest diumenge es farà la darrera Assemblea Oberta abans de les Eleccions Municipals. Servirà per aprovar definitivament el programa polític de la CUP i també la llista sencera definitiva. Serà el diumenge 12 d’abril a les 18h a la Gran Penya. Amb el següent ordre del dia:

1.Debat i aprovació del programa polític

2.Aprovació de la Llista Electoral definitiva.

3.Calendari d'acte si tasques a realitzar.

4.Precs i preguntes.

Tal i com s’ha dit, l’assemblea servirà per acabar de debatre les darreres propostes rebudes pel programa polític. A més, s’hauran d’aprovar algunes modificacions que ha sofert la llista electoral degut a motius personals, i ala inclusió de més persones a la llista, tal i com ja va decidir la darrera Assemblea. Finalment, es farà un resum del calendari d’actes i jornades de treball per preparar tota la campanya electoral per tal de mobilitzar tota la militància i simpatitzants. Una tasca que comença aquest mateix dissabte 11 d'abril amb una jornada d'elaboració de pancartes que e safrà a l'Ateneu Vilanoví durnat el matí (10 a 14h) i la tarda (17 a 20h).