LA CUP DEBAT SOBRE ELS JOVES EN EL SISÈ PUNT DE TROBADA

El passat dissabte 27 de novembre es va celebrar el sisè punt de trobada que la CUP ha organitzat per tal d'elaborar el programa polític de cara a les eleccions municipals. En aquesta ocasió, sota el títol de “Dibuixem una Vilanova dels joves i de futur”, es va tractar de quins són els principals problemes que aquest important sector de la societat es troba. En un context de crisi com el que vivim, aquest col·lectiu és un dels més vulnerables. És per això que al llarg del debat van aparèixer aspectes molt diversos que afecten especialment els més joves. Qüestions com l'habitatge i el món laboral són de les que més temps van ocupar en el debat, però també es van tractar aspectes més relacionats amb la ciutat i, alhora, es van valorar les actuacions que ha fet l'ajuntament durant aquesta legislatura destinades als joves.

Per aquest motiu, la necessitat de crear un espai de joves autogestionat, de posar en marxa aules d'estudi i facilitar l'accés a l'habitatge des de l'administració municipal, van ser unes de les idees més escoltades per tal de revertir la situació actual en què es troben els joves de la ciutat. A part d'aquestes, van ser moltes les propostes que es van formular i discutir, unes idees que com sempre la CUP tindrà en compte en el moment d’elaborar el programa polític de cara a les eleccions del proper mes de maig.

Dijous 2 de desembre: Drets Socials

El penúltim Punt de Trobada temàtic que la CUP organitza per formular el seu programa polític se celebrarà aquest dijous 2 de desembre. Serà a Can Pahissa i està previst que comenci a les 20h. Sota el títol de “Dibuixem la Vilanova dels drets socials”, la CUP ha cregut més oportú que mai tractar aquesta qüestió, ja que actualment ens trobem en un moment de retallades socials molt preocupant.