Intens cap de setmana per aturar l’Eixample Nord

La CUP organitza una xerrada i una bicicletada per fer difusió de la campanya “No perdem el Nord!”

El macroprojecte de l’Eixample Nord va ser aturat fa unes setmanes gràcies al vot contrari del representant de la CUP al consorci de l’Eixample Nord. Des d’aquell moment, la candidatura de l’esquerra independentista ha iniciat una campanya de difusió per tal de donar a conèixer el projecte urbanístic que afecta la superfície equivalent a 1/3 de la Vilanova actual.

La campanya “No perdem el Nord!” viurà un dels seus cap de setmana més intensos. El divendres a partir de les 19:30h es farà un debat a l’Ateneu Vilanoví en el que s’hi convida a tota la militància, simpatitzants i tots aquells que vulguin conèixer de primera mà els detalls del projecte, el context històric que ens ha portat fins a aquesta situació i quines alternatives són possibles.

A part d’aquesta xerrada, el cap de setmana es completa amb una bicicletada en defensa del territori que es farà el diumenge a partir de les 9h amb sortida i arribada a la Plaça de les Casernes. Aquesta bicicletada seguirà un recorregut apte per tothom i es preveu seguir un ritme de passeig. Es sortirà en direcció a l’Eixample Nord, per seguir en direcció Ribes i la tornada pels Colls-Miralpeix. Es recomana portar esmorzar i aigua, ja que en les diverses aturades previstes donarà temps de recuperar forces. A més, en arribar la CUP ofereix un vermut popular per tots els assistents a aquesta bicicletada.