El servei de Rodalies, a debat

El proper dissabte 17 de desembre a les 18:30 al Museu del Ferrocarril la CUP organitza un nou debat-col·loqui. Aquest cop sobre el servei de Rodalies RENFE, les seves problemàtiques històriques i les iniciatives polítiques i socials que podem  emprendre per posar-hi remei.

Efectivament, la problemàtica dels vilanovins amb el servei de Rodalies RENFE és històrica i no només es remunta al període d’obres del TGV o als dies de pluja. En aquest sentit s’han aprovat moltes mocions a l’Ajuntament que demanaven un tracte més just, una millora de les instal·lacions, etc. Tot plegat no ha servit de res, i els diferents governs municipals no han estat capaços de donar un cop de puny sobre la taula de negociacions amb RENFE per acabar amb els greuges que pateix la nostra línia de Rodalies i la nostra ciutat.

Des de la CUP creiem que ha arribat el moment de dir prou, que ha arribat l’hora de la ciutadania. Davant les declaracions de bones intencions i eternes promeses de la classe política cal que els ciutadans, com a propietaris de drets que som, esdevinguem els protagonistes i bastim entre tots i totes una estratègia de lluita col·lectiva per forçar la Generalitat i RENFE a oferir solucions i obligar l’Ajuntament a plantar cara.

Quantes vegades has fet tard a la feina, a una reunió o a la teva cita?
Quantes vegades has tornat amb el tren com si fos una llauna de sardines?
Quants cops has patit retards sense rebre cap informació?
Quants cops t’has queixat que Vilanova és zona 4?
Cansat de les constants pujades de preus?

ANALITZEM LES PROBLEMÀTIQUES, ORGANITZEM LA LLUITA!