Crònica de l'Assemblea Popular Oberta de la CUP

Més d'una seixantena de persones van assistir a l'Assemblea Popular Oberta del passat diumenge 15 de juny. Aquesta cita va servir per tancar un nou any institucional, i per encarar el darrer any abans de les Eleccions Municipals

Es va iniciar amb la presentació dels comptes anuals de la Candidatura, que com sempre són públics, transparents i oberta, i que de nou segueixen sent lliures de deutes amb entitats bancàries. Els comptes també s'han aprovat amb la partida especial de cara a les eleccions municipals del 2015. Precisament aquest va ser el segon tema de debat. La CUP va tractar durant més d'una hora la seva posició davant dels comicis que s'acosten, i es va valorar de manera especial l'aparició de diversos moviments i partits que es situen a l'esquerra de l'espectre polític. L'assemblea va decidir traçar línies de treball i relació amb aquests nous col·lectius, tal  com ja s'ha fet amb tots aquells moviments socials que comparteixen punts forts en comú amb la CUP. D'aquesta manera, i per seguir preparant aquestes converses s'ha convocat a la militància a una reunió especial per aquest divendres a les 19h a l'Ateneu Vilanoví.

Els dos darrers temes que es van tractar estan relacionats amb l'urbanisme de la vila. El primer d'aquests va ser 'Eixample Nord, i la participació de la CUP dins el col·lectiu 'Parlem', que aplega més d'una dotzena d'entitats i associacions de la ciutat en la reclamació de la celebració d'una Audiència Pública sobre l'Eixample Nord. Aquest campanya es fa a base d'una recollida de signatures que espera ser multitudinària, amb l'objectiu de treure 2.500 signatures per poder fer possible la celebració d'aquesta Audiència Pública. L'altre tema a tractar va ser el del nou Equipament de la Plaça de Port, que amb la presència de membres del col·lectiu de Baix a Mar va servir per posar en comú l'estat actual de la qüestió i la valoració de les solucions possibles a tot aquest conflicte.

Cliqueu aquí per veure la notícia de l'Assemblea a Canal Blau TV.