Aquest diumenge, ACTUEM! i netegem els Colls-Miralpeix

La primera activitat de la campanya ACTUEM! és la neteja d'un dels espais verds més emblemàtics que envolten la ciutat.

El diumenge 1 de desembre, a partir de les 10h. a l'Ermita de Sant Cristòfol (Pujada del Far) us convoquem a la primera acció de la campanya de conscienciació que la CUP ha engegat per aquest mes. La campanya ACTUEM! té com objectiu el compromís amb el Medi Ambient i el foment del consum responsable, i per aquest motiu ha previst tres activitats diverses.

La primer és la neteja d'aquest espai verd que envolta la ciutat, i per portar-ho a terme s'ha convocat a tots aquells que vulguin actuar sobre el territori i donar un cop de mà el primer diumenge del mes de desembre. La CUP facilitarà les bosses de plàstic per llençar els residus i també guants de plàstic. Tot i això, si teniu guants de jardiner us animem a portar-los. En acabar, hi haurà un petit vermut popular per recuperar les forces i per agrair la feina feta a tots els assistents.

Ja ho sabeu, contra la passivitat: ACTUEM!