STOP PUJADES! Contra la pujada de les tarifes del transport públic!

Des de la CUP ens sumem a la convocatòria de la plataforma 'Stop Pujades' per mostrar la indignació per l'escandalosa pujada de tarifes i pel tracte discriminatori que rep la nostra ciutat.

Vilanova sempre ha viscut una situació d'excepcionalitat pel que fa al transport públic, sobretot pel que fa a rodalies. El fet de ser 4a zona en la distribució tarifària implica un greuge continuat que pateixen les classes populars de la vila. Treballadors, estudiants o gent que necessita desplaçar-se a centres hospitalaris de la capital són la majoria de les persones que utilitzen el transport públic, i que ho han de fer pagant un preu desorbitat.

Des de la CUP ens sumem a la campanya 'Stop Pujades' i ho fem per denunciar aquesta situació d'excepcionalitat que viu la vila, que any rere any s'agreuja amb l'augment de les tarifes. A part d'aquesta, són moltes les demandes que des d'aquesta campanya es porten a terme, com per exemple l'establiment d'unes tarifes socials per jubilats i estudiants, una gestió totalment pública dels transports i que cap treballador vegi mermades les seves condicions laborals.

Per tot això, i per mostrar el descontentament, us emplacem a les concentracions que es faran cada dimecres a l'Estació de Vilanova a partir de les 19h. A més, es posa en marxa una campanya de recollida de signatures.