SURT A LA LLUM 'LA BUSCA (ras i curt)'

Durant els propers dies sortirà al carrer, arribant a gran part de les llars vilanovines, “La Busca (ras i curt)”. Aquesta publicació de caire regular, que esdevindrà un complement de l’edició anual de la  revista “La Busca”, vol ser un mitjà a través del qual la Candidatura d’Unitat Popular de Vilanova i la Geltrú difongui la seva tasca política com a grup municipal amb representació a l’Ajuntament de la nostra ciutat així com les seves activitats realitzades a peu de carrer. “La Busca (ras i curt)” pretén ser una publicació breu, senzilla i entenedora: el seu objectiu és apropar a la ciutadania una sèrie d’informacions i de punts de vista relacionats amb la nostra vila que la CUP entén prou significatius i que, molt sovint, no arriben més enllà de la sala de plens del consistori. La CUP vol justificar públicament la seva actuació política i difondre davant la ciutadania a través d’un instrument de proximitat les prioritats i inquietuds de l’esquerra independentista a Vilanova i la Geltrú.