S'amplia el termini de presentació de propostes per l'AMO

Per tal de permetre la presentació de més propostes el termini s'allarga fins el dia 9 d'abril. L'AMO serà el dissabte 10 de maig.

La segona Assemblea Municipal Oberta serà, finalment, el dissabte 10 de maig. Aquest fet permet ampliar el termini de presentació de propostes fins el dia 9 d'abril, de manera que tots aquelsl ciutadans, entitats o col·lectius que vulguin portar al debat públic qualsevol qüestió encara són a temps de fer-ho.

L’èxit de la primera Assemblea, amb més d’una dotzena de propostes presentades, ha estat clau per donar continuitat a aquest òrgan de debat ciutadana que acosta una mica més la democràcia directa a les veïnes i els veïns de la ciutat. En la passada AMO es van arribar  atractar fins a deu propostes, i només dues es van quedar sense tractar, fet que les posa al capdavant de la llista de la següent edició. De les deu debatudes se’n van aprovar set, i aquestes ja es troben en fase d’estudi o bé ja han estat acceptades.

Fes clic per tal de conèixer els procediments i terminis a seguir per participar en aquesta òrgan de democràcia participativa us donem el següent enllaç al web de l'Ajuntament: