A presó per 'ultratge a Espanya': Franki llibertat!

El passat dilluns 28 d'abril Francesc Argemí "Franki", jove activista de Terrassa, fou empresonat a la presó Model de Barcelona per ordre irrevocable del Tribunal Suprem espanyol. Dimarts 29 fou traslladat definitivament a la presó de Can Brians amb una condemna ferma de 2 anys i 7 mesos, acusat de la desaparició de la bandera espanyola de l'Ajuntament de Terrassa durant un cercavila reivindicatiu per Festes Majors d'aquesta localitat de fa quatre anys.

La Coordinadora Antirepressiva del Garraf , xarxa que engloba diferents associacions i col·lectius socials de la comarca, ha convocat diversos actes per reclamar la seva llibertat a la comarca -entre les quals una concentració avui divendres 9 de maig, a les 20:00 a la Plaça de la Vila de Vilanova- i fa una crida a participar a la manifestació de demà dissabte 10 de maig a Barcelona. Llegiu les convocatòries a continuació:

Divendres 9 de maig de 2008

Concentració davant l'Ajuntament de Ribes a les 19:00 hores.

Divendres 9 de maig de 2008

Concentració a la plaça de la vila a les 20:00 hores de Vilanova i la Geltrú.

Per anar plegades dissabte a la Mani pel franki s'ha quedat a l'estació de Renfe a les 17:00 per agafar el tren de les 17:19 h de la via 3, on batejarem el tren com a " FRANKI LLIBERTAT ".

Es demana a la gent que assisteixi, participi i se solidaritzi amb les convocatòries de solidaritat cap al nostre company Franki.

Coordinadora Antirrepressiva del Garraf