Presentació de la llista a les Cols

La Candidatura d'Unitat Popular de Vilanova va fer un acte públic el passat dissabte al vespre a la Plaça de les Cols, on va presentar les persones que configuraran la llista amb la que concorreran a les properes eleccions municipals del mes vinent.

Durant la primera part, en Miquel Olaria va presentar l'acte, i va dir que la llista s'havia confeccionat tenint en compte la participació en les assemblees de la CUP, la implicació social, i la paritat; no essent tan important la posició que s'hi ocupa com el treball en equip. Tot seguit va dir els noms de tots els candidats i va destacar que la llista estava formada per homes i dones amb una forta implicació en el teixit associatiu i en els moviments socials.

Després, els tres caps de llista, van explicar els punts més significatius d'un programa que s'ha treballat amb la participació dels vilanovins, gràcies als debats ciutadans que es van realitzar el passat hivern.

En Marc Font va exposar el model de ciutat que proposa la CUP, i que es contrari al creixement desmesurat de Vilanova, que van aprovar els cinc partits amb representació a l'Ajuntament. També va criticar la mancança d'habitatge social en la política de l'equip de govern municipal.

El cap de llista Eduard Pinilla va destacar la importància de la participació ciutadana en les polítiques municipals i va esmentar els canvis que promourà la CUP. A més va tractar el tema de la cooperació i els agermanaments amb altres viles.

Isabel Obenza va centrar el seu discurs en les polítiques socials: sanitat, educació, i immigració i va acabar explicant tot l’apartat de cultura on va mostrar algunes de les propostes del programa; tancant l’acte al que hi van assistir unes cent persones.