Obert el termini de presentació de propostes a l'AMO

L'Assemblea Municipal Oberta és una de les eines proposades per la CUP per seguir conquerint la democràcia directa

El proper dissabte 16 de novembre, a Neàpolis, es farà la primera Assemblea Municipal Oberta a la nostra ciutat. La proposta de la CUP al Ple del mes de maig va proserar, de manera que es posa en marxa aquesta eina de participació directa pels habitants de la vila. La idea és la d'articular un instrument que permeti presentar propostes a qualsevol ciutadana, ciutadà o entitat, per tal de que siguin debatudes i votades en assemblea. Un cop aprovades es traslladaran a la Comissió Informativa pertinent, que les tractarà per portar-les al Ple Municipal per la seva aprovació definitiva.

Està previst fer un mínim de dues AMO a l'any, i un màxim de tres, amb la limitació de tractar 6 ponències en cadascuna d'aquestes, de manera que us animem a presentar es vostres propostes ben aviat, per assegurar-vos que seran tractades a la propera AMO, i és que a més, el termini per presentar-les finalitza el 16 d'octubre.

En aquest enllaç podreu trobar tota la informació referent a aquesta Assemblea:

Qualsevol persona que vulgui presentar alguna proposta haurà de realitzar el següents tràmits per poder-hi participar: