Més de mig miler de persones exigeixen la llibertat pel Karim i la resta d'antifeixistes

La concentració a la plaça de la vila va derivar en una manifestació pels carrers del centre de Vilanova

Més de mig miler de persones van acudir a la concentració per exigiri la posada en llobertat dels sis antifeixistes detinguts el passat dimecres. Van ser diversos els col·lectius que es van aplegar a la plaça de la vila, així com persones vingudes des de diferents punts de la comarca i la vegueria. Tot això és una bona mostra de la implicació que el vilanoví Karim té al nostre territori. La seva tasca en mil i una lluites i en diversos col·lectius s'ha vist traduit en aquesta onada solidària que ahir va omplir el centre de Vilanova.

A la plaça, el diputat de la CUP al Parlament, Quim Arrufat, va explicar la situació en la que es tobaven els companys detinguts, denunciant la forma en que s'ha procedit a la detenció, els motius i l'actuació dels Mossos. A més, va fer pública la denúncia pel fet que la jutjessa negués el permís per a que un diputat acudís a la comissaria per vositar els detinguts. Finalment, es va obrir un torn per a que tots aquells qui tinguessin quelcom a dir sobre en karim ho fessin, i així va ser. Companyes de la PAH, de l'ADS, d'altres municipis, van dirigir unes paraules per exigir la immediata posada en llibertat d'en Karim i la resta de detingudes. A continuació es va improvisar una manifestació que va recòrrer els principals carrers del centre de la ciutat, i que va finalitzar de nou a la plaça de la vila.

Aquest matí les companyes detingudes són a la Ciutat de la justícia, on sabran exactament de què se'ls acusa. Des de la CUP, i des de tots els col·lectius que ahir van ser presents a la concentració, tenim ben clar que farem tot el possible per tenir en Karim el més aviat possible. Volem que ens el tornin JA!

Llibertat Karim, llibertat antifeixistes!