L'ASSEMBLEA PELS DRETS SOCIALS DEL GARRAF ES MOBILITZA CONTRA EL CLUB BILDERBERG

El Club Bilderberg, una organització privada que agrupa un centenar dels dirigents polítics i econòmics més influents del món, es reunirà aquest any a l'Hotel Dolce de  Sitges (Garraf) entre avui dijous i dissabte enmig d'un important dispositiu de seguretat coordinat pels Mossos d'Esquadra. L'anomenat club Bilderberg agrupa als banquers, polítics i empresaris més poderosos del món. A la reunió també hi assistiran membres d'algunes cases reials i també funcionaris del Fons Monetari Internacional i el Banc Mundial. La primera conferència Bilderberg original es va organitzar al Hôtel Bilderberg, a prop d'Arnhem (Països Baixos), el 1954.

Hi haurà el més selecte dels causants de la crisi i en aquestes reunions discutiran el seu programa de 'solucions'. Les seves receptes són neoliberals i per tant les seves propostes van en contra dels interessos de la classe treballadora internacional.

Davant d'això l'Assemblea pels drets socials de la comarca del Garraf, de la qual la CUP de Vilanova forma part, ha convocat el proper dissabte 5 de Juny a les 11h una manifestació sota el lema 'Que no decideixin per tu. La crisi que la paguin els rics. Ni Club Bilderberg, ni FMI, ni UE. Ni a Sitges ni enlloc'. Podeu descarregar-vos el manifest de la convocatòria a http://adsgarraf.wordpress.com. La marxa s'iniciarà davant l'estació de Sitges (Pl. Eduard Maristany).

El club, que es va reunir l'any passat a Grècia, sol incloure en l'agenda qüestions d'abast global com la crisi econòmica. Alguns dels assistents de la reunió de 2009 van ser el president del Banc Mundial, Paul Wolfowitz, o el Ministre d'Afers Exteriors espanyol, Miguel Ángel Moratinos.