La CUP convoca una Assemblea oberta per debatre si es presenta o no a les eleccions del 25N

Sota la pregunta “La CUP, al Parlament?” la CUP de Vilanova i la Geltrú, tal i com ho estan fent les diverses CUPs als seus municipis i comarques, convoca una Assemblea oberta als simpatitzants, votants i ciutadans que treballen conjuntament amb la candidatura des de moviments socials, sindicats i col•lectius. L’Assemblea tindrà lloc aquest divendres 5 d’octubre a les 19:00 a l’Ateneu Vilanoví.

Aquesta Assemblea oberta s’emmarca dins el procés assambleari que ha encetat la CUP al Principat de Catalunya per consultar, no sols a la seva militància, sinó a tota la gent que treballa des d’altres col•lectius i moviments socials per aconseguir un país lliure i socialment just. El fruit d’aquest procés assembleàri que s’escampa pel terriotri es posarà en comú a l’Assemblea Nacional que farà la CUP el proper dia 13 d’octubre a Molins de Rei. Les conclusions que sorgeixin del debat d’aquest divendres seran els platejaments que la CUP de Vilanova defensarà en aquesta Assemblea Nacional.

L’ordre del dia de l’Assemblea de divendres té com a principal punt debatre la necessitat o no de presentar-se a les eleccions autonòmiques del Principat de Catalunya del proper 25 de novembre, així com les formes, el programa i els plantejaments que la CUP hi hauria de representar.

Des de la CUP entenem vital dur a terme aquest tipus de processos d’assemblees i debats, escoltant no només la militància sinó la gent que ens acompanya al dia a dia, que treballa amb nosaltres. Fem, per tant, una crida a tothom a venir i opinar, ja que volem conèixer de primera mà les vostres opinions, dubtes i impressions. La CUP volem trencar amb les lògiques dels partits tradicionals, aprofundint en la participació directa i la radicalitat democràtica. Des de la CUP som ben consicents que no som res per nosaltres mateixos, que formem part i ens debem a un moviment molt més ampli que s’organitza i treballa dia a dia per canviar la realitat, nosaltres som sols un element més, un dels molts instruments de lluita al servei de les classes populars per avançar cap a un país lliure, just, sostenible i radicalment democràtic.