#JoSócAteneuSitges

La CUP de Vilanova mostra tot el seu suport a l'Ateneu de Sitges després de la seva clausura injustificada

El tancament de l'Ateneu de Sitges és senzillament vergonyós. L'Ajuntament de Sitges ha precintat el local i n'ha prohibit l'accés després de les queixes de tres veïns. Aquesta senzilla raó ha portat a clausurar un espai de trobada i de treball polític i cultural vital per la lluita que s'està portant a terme aquests temps.

L'Ateneu de Sitges ha estat tancat, però en cap cas s'ha rendit. La mateixa tarda de la clausura, el Cap de la Vila es va omplir en una multitudinària assemblea que va decidir emprendre accions legals contra el tancament injustificat del local. Fins el moment ja s'han recollir més de 300 signatures, i són moltes les entitats i col·lectius sitgetans que ja han mostrat el seu rebuig a aquesta decisió dle govern local.

Des de la CUP de Vilanova ens volem afegir a les mostres de suport als companys sitgetans, i mostrem la nostra indignació i rebuig a la decisió presa per l'Ajuntament de Sitges.

#JoSócAteneuSitges