Èxit de participació al Fòrum Social Català

Més de 6.000 persones van participar dels actes del Fòrum Social Català, el passat cap de setmana del 25 al 27 de gener, que va tenir lloc a l'edifici històric de la UB, a Plaça Universitat. Més de 100 activitats, entre conferències, tallers, debats, assemblees, projeccions, exposicions, etc., van concloure diuemnge amb una multitudinària marxa per les Rambles que va finalitzar a Plaça Sant Jaume amb la lectura del manifest de l'Assemblea de Moviments Socials.

Representants de la CUP, l'Assemblea de Joves de Vilanova (CAJEI), Endavant - OSAN i la Confederació General del Treball (CGT) van fer ahir una crida davant dels mitjans de comunicació locals de Vilanova a la ciutadania vilanovina, perquè participin i donin suport a les activitats i mobilitzacions organitzades en el marc del primer Fòrum Social Català.

“Que no especulin amb les nostres vides. Rebel·la't! Un altre món ja és possible”

A finals de gener milers de persones arreu del món es mobilitzaran responent a la crida del Fòrum Social Mundial de celebrar un Dia de Mobilització i Acció Global al voltant del 26 de gener, per a mostrar que un altre món és possible. Paral•lelament, Davos reunirà un any més al voltant del Fòrum Econòmic Mundial economistes, empresaris i polítics que discutiran com seguir modelant el món segons els seus interessos.

Els moviments i organitzacions socials catalanes hem volgut unir-nos a la crida del Fòrum Social Mundial organitzant el primer Fòrum Social Català. Més d’un centenar d’organitzacions han elaborat un extens programa de seminaris, activitats culturals, assemblees i mobilitzacions que tindran lloc arreu del territori. Les més de 50 activitats centralitzades de l’FSCat se celebraran a Barcelona el 25, 26 i 27 de gener, a les instal•lacions de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona a la plaça Universitat.

Per això mateix, al costat de les 150 organitzacions socials d'arreu del territori inscrites al Fòrum Social Català, des de Vilanova i la Geltrú volem fer una crida a la ciutadania vilanovina a participar activament d'aquest esdeveniment de debat, reflexió i acció cap a la construcció d'una societat més lliure i justa.

Confederació General del Treball (CGT)

Assemblea de Joves de Vilanova i la Geltrú (CAJEI)

Endavant (OSAN)

Candidatura d'Unitat Popular de Vilanova i la Geltrú (CUP)