Economia i política, dues cares de la mateixa crisi

Aquest dissabte 24 de març a les 18:00 a la Casa del Mar (Passeig Marítim, 63) la CUP organitza una xerrada a càrrec de l'economista i activista per la pau i la justícia social Arcadi Oliveres.

La CUP continua endavant amb el seu calendari d'activitats per aquest primer semestre del 2012. Sota el lema 'NO ET QUEDIS A CASA' la campanya d'activitats de la CUP vol aportar idees, generar debat per fomentar la conscienciació i la reflexió davant la crua realitat capitalista que ens envolta, l'anhel de llibertat dels Països Catalans, la defensa del territori o les injustes desigualtats de gènere. Creiem que tota alternativa passa necessariament per la lluita i l'organització, per debatre, intercanviar punts de vista i agrupar esforços per plantar cara a la realitat i donar-li la volta.

Dow Jones, Íbex 35, els 'mercats', les companyies transnacionals, agències de rating, el banc central, el Fons Monetari... L'economia se'ns 'escapa'. No paren de parlar-ne, però no ens expliquen qui són, i per a què serveixen. Sota el títol 'Economia i política: dues cares de la mateixa crisi', l'Arcadi Oliveres, economista i militant per la Pau, ens ofereirà una explicació contundent plena d'ironia, qui és qui d'entre els principals agents econòmics i quina vinculació tenen amb la política.

Consulta el calendari d'activitats aquí