Dissabte 12 de Setembre, acte central de la CUP-CC al Garraf

La Candidatura de la CUP-Crida Constituent farà el seu acte central de campanya al Garraf aquest dissabte 12 de setembre a Vilanova. L'acte es farà a les 19h a la Plaça de les Neus i en prendran part membres destacats de la candidatura.

La Plaça de les Neus s'omplirà aquest dissabte 12 de setembre de lluita, compromís i dignitat en l'acte central de la CUP a la comarca del Garraf. La CUP entén les eleccions del 27S com una gran oportunitat de fer un pas definitiu cap a la llibertat nacional, però també com una jornada clau per assolir fites claus per recuperar la sobirania social en tots els aspectes. El desplegament de la CUP arreu del territori serà molt ampli durant la campanya, i la comarca del garraf viurà diversos actes on exposar i donar a conèixer els plantejament de la candidatura de la CUP-Crida Constituent.

En l'acte de dissabte hi prendran part Anna Gabriel, número dos a la llista i destacada militant de l'esquerra independentista. Ha estat regidora de la CUP a Sallent, i darrerament ha format part del grup de suport als diputats de la CUP-AE al Parlament. L'acompanyarà en Joan Garriga, conegut com "Nana". L'històric membre de la candidatura de la UM9 a Ribes serà el membre més destacat de la comarca a la llista de la CUP-CC i ocuparà el número 9 a la llista de la província de Barcelona. En Francesc Ribera "Titot", músic i actualment regidor de governació a l'Ajuntament de Berga (governat per la CUP) serà un dels altres membres de la CUP que participarà en un acte que obrirà la vilanovina Tània Reyes, membre de la CUP i membre activa de l'Assemblea pels Drets Socials.

L'acte es tancarà amb la interpretació de l'himne dels segadors i la muixeranga per un grup de grallers.

Us hi esperem a totes! Governem-nos!

La número dos de la llista de la CUP-CC, Anna Gabriel, visitarà la capital del Garraf en l'acte central de campanya de la comarca