La CUP decidirà la seva postura davant el debat d’investidura en una segona Assemblea Popular Oberta

La primera planta de l’antic Economat Pirelli acollirà, aquest dimecres al vespre (20), la segona trobada post-electoral de la CUP amb tota la militància, votants i simpatitzants

Després de l'assemblea del diumenge 31 de maig, amb unes 150 persones assistents, la CUP va fer pública la seva proposta basada en la transformació de les polítiques i l'ordre de prioritats de l'Ajuntament. En base a la pèrdua de suports de CiU i PSC, traduïda en sis regidors menys en total, i l'augment de forces que s'alineen amb les reclamacions ciutadanes d'aprofundiment democràtic, regeneració i fermesa de les institucions davant dels poders financers i econòmics, de l'assemblea de la CUP en va sortir un mandat clar: aconseguir un pacte per tal de constituir un govern que complís aquestes premisses. La fórmula més votada, gairebé per unanimitat, va ser la d'una coalició entre ERC, SOMVNG i CUP.

Immediatament després es va posar en marxa la ronda de contactes posant en coneixement de les forces municipals quin va ser el mandat de l’Assemblea. Han estat dies d’intercanvi de postures, propostes i negociacions per convèncer a la resta de forces que la proposta de la CUP és la millor per la ciutat, i que ens trobàvem davant d’una ocasió òptima per acabar amb l’hegemonia bipartidista a la vila.

Dimecres l’assemblea servirà per fer el retorn del resultat d’aquestes converses. D’aquesta manera caldrà decidir definitivament quina serà la postura que les cinc regidores de la CUP tindran en el debat d’investidura de dissabte.

Des de la CUP animem a militants, simpatitzants i votants de la CUP a assistir a aquesta important assemblea i seguir governant-nos!

Aquest dimecres caldrà decidir definitivament quina serà la postura que les cinc regidores de la CUP tindran en el debat d’investidura de dissabte