Assemblea Popular Oberta de la CUP, decidim el futur!

La CUP convoca pel diumenge 19 d'octubre a tota la seva militància i simpatitzants per tractar de temes molt transcendents

La forma de participació de la CUP en les properes Eleccions Municipals serà un dels temes més destacats de la propera assemblea popular oberta que la CUP convoca pel proper diumenge 19 d'octubre. La darrera assemblea va acordar iniciar una roda de contactes amb partits i col·lectius propers a l'esquerra rupturista de la ciutat per tal de valorar les possibilitats d'arribar a acords. En aquesta assemblea s'explicarà el resultat d'aquests contactes i es debatrà i decidirà quin serà el camí a seguir per arribar a les Eleccions Municipals.

L'Assemblea es celebrarà a l'Ateneu Vilanoví a les 18h. i també servirà per tractar de temes importants com la consulta del 9N. Temes destacats de la temàtica municipal també tindran presència i, finalment, el torn obert de paraula clourà una nova assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Vilanova.

Necessitem el màxim de gent, d'opinions, de propostes i de debat per enfortir les decisions preses.

Fins diumenge!