El 15 de juny, Assemblea Popular Oberta de la CUP

El Castell de la Geltrú tornarà a acollir una Assemblea de la candidatura independentista, que ja té la vista posada al 2015

Com ja és habitual, el mes de juny es celebra l’Assemblea Popular Oberta de la Cup de Vilanova. Aquesta assemblea coincideix empre amb el tancament d’un any institucional, i serveix per fer balanç i tractar aquelles qüestions prioritàries per la CUP. Enguany la vista està molt posada a les Eleccions Municipals del 2015, ja que són molt properes, i la CUP ja treballa per arribar-hi amb les màximes aspiracions.

El tancament d’un any institucional serveix a la CUP per fer públics els seus comptes anuals a l’assemblea i poder-los debatre entre tota la militància. El tancament dels comptes i l’aprovació del pressupost del 2015 serà el primer punt de l’assemblea. La voluntat de la CUP de fer públics els seus comptes anuals permet demostrar com és l’únic partit polític que no té cap deute amb entitats bancàries, i que per tant, no té cap mena d’obligació davant d’aquests poders econòmics. També s’exposaran totes aquelles aportacions fetes a diversos moviments socials i col•lectius de la vila.

El següent punt a tractar és el de la preparació de les eleccions del 2015. Al gener, la CUP va fer una primera trobada oberta i el maig la va repetir. D’aquestes trobades n’han sorgit diversos grups de treball que s’organitzen i es coordinen per tal de poder-ho tenir tot enllestit. Són moltes les feines a fer, i aquests grups són totalment oberts a la participació de la militància i els simpatitzants de la candidatura de l’esquerra independentista. Es facilitarà tota la informació sobre dies de reunió, tasques a fer i calendari previst als assistents, per tal que cadascú trobi el lloc on poder col•laborar amb la CUP.

A continuació s’obrirà un torn de debat sobre l’Eixample Nord. La idea és presentar l’estat actual de tot aquest projecte i contextualitzar la campanya realitzada per la CUP fins el moment. Aquesta campanya estarà immersa en un punt culminant ja que la recollida de signatures per la celebració d’una Audiència Pública estarà a ple rendiment. La voluntat de la CUP és la de difondre a tota la ciutadania el projecte urbanístic de l’Eixample Nord, i que es posin a disposició dels veïns i les veïnes de Vilanova totes les eines per consultar, qüestionar i conèixer de primera mà el que opinen els partits polítics que els representen.

Finalment, es parlarà del projecte pel nou equipament de la Plaça del Port. Aquest punt també genera molt rebombori a la vila, i sens dubte ja s’ha convertit en un tema clau d’aquest final de legislatura. La importància d’aquest punt ha portat a la CUP a incloure aquest punt a l’ordre del dia, amb l’objectiu de conèixer l’opinió dels assistents i la de explicar tot allò que coneixem del projecte per tal de poder-ho debatre amb tots els arguments.

Així doncs, quedeu convocades i convocats a l'Assemblea Popular Oberta del proper 15 de juny a les 18h al Castell de la Geltrú, amb el següent ordre del dia:

1-Presentació dels comptes anuals de la CUP de Vilanova.

2-Eleccions Municipals 2015.

3-Eixample Nord.

4-Projecte d'equipament de la Plaça del Port.

5-Precs i Preguntes