Trobada dels Grups de Treball per les Eleccions 2015!

A un any vista de les Eleccions Municipals, la CUP convoca militants i simpatitzants aquest diumenge a les 18h a l'Ateneu

Fa uns mesos, la CUP de Vilanova va organitzar una primera trobada en la que més d'una vintena de militants i simpatitzants van començar a organitzar-se en els diversos grups de treball que la CUP ha previst per tal de poder encarar les properes Eleccions Municipals del 2015. Aquestes comissions han anat fent diverses tasques, i la trobada d'aquest diumenge servirà per compartir les feines fetes durant aquests mesos.

Un cop explicat el que s'ha fet caldrà establir les tasques prioritàries, ja que ens trobem a un any exacte de les eleccions i h iha qüestions que cal enllestir ben aviat. Les llistes, la campanya comunicativa, l'elaboració del programa, etc. Tot això, requereix el màxim de suport i de gent col·laborant-hi, i per aquest motius es convida a tothom que vulgui aportar el seu granet de sorra per tal d'assegurar que la CUP es pugui presentar a les eleccions amb la feina ben feta i ben preparada per assumir tots els reptes que se li presentin.

Vine i participa!