(re)pensem la façana marítima!

L’acte es farà el proper dimecres 22 de gener i servirà per tractar el projecte d'ampliació de la Plaça del Port i el conjunt d’actuacions que afecten la zona marítima de la vila

El Centre Cívic de Mar acollirà una trobada organitzada per la CUP titulada “(re)pensem la façana marítima”. Aquesta trobada, oberta a tots els veïns del barri de mar i a tota la ciutadania, pretén ser un punt de trobada d’opinions, propostes i idees que puguin ser exposades en el procés d’elaboració del projecte d'ampliació de la Plaça del Port. D’aquesta manera, els veïns i veïnes de la zona tindran un paper protagonista a l’hora de decidir el futur del seu barri.

El projecte d'ampliació de la Plaça del Port afecta un gran espai de la façana marítima, i s’estén des de la coneguda com Plaça del Port fins gairebé la plaça de les xarxes, i per tant es tracta de l’obra de més dimensions i més transcendència que viurà la nostra vila ens els propers anys. A més, caldrà veure quin aprofitament se’n fa de la zona i quin ús se li dóna. Totes aquestes qüestions es podran tractar, així com totes aquelles que afecten al barri de mar.

La trobada serà el dimecres 22 de gener, a partir de les 18:30h. al Centre Cívic de Mar.