Intercanvi de joguines i vermut popular per cloure la campanya ACTUEM!

La tercera activitat de la campanya per un consum responsable es celebrarà el dissabte 21 de desembre a la plaça dels Cotxes a partir de les 11h.

Amb l’objectiu de fer visible que per Nadal no tot ha de ser gastar de manera descontrolada, i que hi ha alternatives al model de consumisme extrem, la CUP organitza una jornada d’intercanvi de joguines. D’aquesta manera es pretén  que tots aquells que tinguin joguines que ja no utilitzen, i que es mantenen en bon estat, les puguin intercanviar per d’altres i siguin més els nens i les nenes que les poden aprofitar. Des de la CUP s’ha demanat que les joguines que es portin no fomentin el bel•licisme ni el sexisme. A més, totes aquelles joguines cedides que no siguin intercanviades seran donades a la PAH, per fer-les arribar a aquelles famílies que ho necessitin.

A partir del migdia, també s’ha previst celebrar un vermut popular per tots aquells que participin de l’intercanvi de joguines o hagin col•laborat amb la campanya ACTUEM!, que durant aquesta mes de desembre ha portat a la candidatura de l’esquerra independentista a organitzar diverses activitats relacionades amb el compromís amb el medi ambient i a favor d’un consum responsable. La campanya ACTUEM! Ha permès realitzar una neteja dels Colls-Miralpeix amb una participació molt destacada, i també va celebrar una xerrada sobre la petjada ecològica de l’activitat humana sobre el territori el passat dissabte a l’Ateneu.

Compromís amb el medi, consum responsable!

ACTUEM!