Independència per canviar-ho tot. Dissabte, totes a Barcelona!

Aquest dissabte es fa la Manifestació Nacional de la campanya 'Independència per Canviar-ho tot!'. Serà a les 18h, a Plaça Universitat

Només amb la independència no construirem un futur millor i més lliure. Però la independència és imprescindible per a tenir la possibilitat de construir aquest futur. Necessitem la independència però no en tenim prou amb la independència.

Construir els Països Catalans, ara i aquí, és possible. Des de tots els seus territoris. Unint la lluita pels drets socials amb la defensa dels drets nacionals i la batalla pels drets democràtics. Fent d'aquest caminar la gestació d'una identitat inclusiva, oberta i popular. Ara i aquí, és possible.

La sobirania econòmica és una garantia imprescindible per a poder obtenir una independència real. Un poble plenament sobirà en política econòmica és l'única opció per a deslliurar-nos de les imposicions dels mercats i la Unió Europea.

La mobilització popular és l'única garantia que tenim per assolir la independència. És la garantia que es podrà fer descarrilar el nou pacte amb l'estat que ja ens estan preparant les elits d'aquí i d'allà. És la garantia que anul·larà el somni lampedusià de fer que tot canviï per a que no canviï res. És la garantia que barrarà el pas de nou a l'espanyolisme i no es conformarà amb governs de progrés de baixa volada.

L'organització de les classes populars és l'eina que ha d'obrir un procés constituent. Aconseguir plens drets socials, alliberament de gènere, redistribució de la riquesa i democràcia econòmica només depèn de la força del nostre poble organitzat i mobilitzat.

Independència per canviar-ho tot és una iniciativa que vol posar aquests eixos polítics al centre del debat. Som multitud les persones que volem canviar les coses. Aquelles persones que ens han precedit en aquesta lluita han escrit les millors pàgines de la història del nostre poble. Ara que s'entreobren les portes del canvi, cal la força d'aquest poble per obrir-les de bat a bat.

Per tot això fem una crida a una primera mobilització als carrers de Barcelona el 19 d'octubre. Per continuar lluitant per canviar-ho tot.

*Us informem a tots el que tingueu previst anar-hi des de Vilanova, que hem quedat per anar-hi tots junts a les 16:30h a l'Estació de trens. No hi falteu!