Els Grups de Treball de la CUP de Vilanova

Des d'inicis d'any, la CUP de Vilanova ha posat en marxa diversos Grups de Treball per poder realitzar tasques de seguiment, de propostes i de treball al voltant de diverses temàtiques que considerem  que són els pilars bàsics de la nostra proposta política.

El funcionament de cada grup és autònom, i s'organitza tal i com decideixen els seus membres. L'únic que es pretén és poder mantenir una comunicació clara entre els diversos grups i l'assemblea Permanent i la comissió Institucional. A més, aquests Grups de Treball estan pensats com a eina per tal de poder treballar sense la pressió institucional i els ritmes de l'administració, sinó com una eina de generació de idees i propostes ben treballades. Com veureu, la majoria de grups no té una data de reunió establerta, sinó que estableixen una periodicitat segons la disponibilitat del sseus membres. Per tot això, us recomanem que us poseu en contacte amb la CUP si esteu interessats en formar part d'algun dels grups.

- Deute Municipal

- Urbanisme i Territori

-Cultura i Memòria Històrica

- Drets Socials

- Democràcia directa i Participació (Dimecres a les 20:30h)

- Residus i Reciclatge

Tot i això, aquests grups no són inamovibles, i la voluntat és la de poder-ne crear de nous atenent a les inquietuds dels militants i simpatitzants de la candidatura o a les necessitats que vagin sorgint.

Si esteu interessats en participar en un d'aquests grups, teniu ganes de proposar-ne algun de nou o teniu algun dubte sobre el funcionament de la CUP, us podeu posar en contacte al correu: [email protected]