Passejada per l'Ortoll i Sant Gervasi, aquest dissabte 11 de maig

La CUP, juntament amb l'APMA i la Plataforma Salvem l'Ortoll i Sant Gervasi, organitza la segona passejada pel darrer pulmó verd de la ciutat.

A les 9:00 s'iniciarà la passejada que tindrà com a punt d'inici l'Escola Llebetx. Al llarg d'aquest passeig mediambiental, cultural i etnològic per l’Ortoll i Sant Gervasi, es passarà per camins, carrerades, corriols, alguns camps de cultiu i veurem barraques de pedra seca (mulasses), cucons i altres indrets que formen part de la diversitat d’aquest entorn. A més de poder rebre explicacions de tota la problemàtica urbanística que amenaça de forma perillosa aquest entorn natural.

Es tracta d'una activitat oberta a tota la ciutadania i a totes les edats, ja que està concebuda com un passeig tranquil per donar a conèixer aquesta zona. L'any passat va ser tot un èxit, ja que van ser molts els que van participar d'aquest acte i es va valorar com una activitat molt interessant.

Així doncs, us animem a passejar per l'Ortoll i Sant Gervasi, per descobrir que a quatre passes de casa tenim indrets que la majoria de ciutadans desconeix i que cal promocionar i protegir per evitar que acabin despareixent.

En aquest vídeo, podeu veure un resum de la passejada del 2012.