L'Assemblea Nacional escull nou secretariat

Dissabte passat, 7 de juliol, les Candidatures d'Unitat Popular van celebrar la seva Assemblea Nacional a Sant Celoni, municipi on la CUP ha obtingut dos regidors en les darreres eleccions. Principalment l'Assemblea havia d'escollir, en aquesta ocasió, el nou Secretariat Nacional per als propers quatre anys. Quim Arrufat, membre de la CUP de Vilanova i la Geltrú, va sortir escollit, junt amb 10 candidats més, per formar part d'aquest òrgan que tindrà com a principal repte conformar una estructura capaç de coordinar la trentena de regidors i els més de seixanta nuclis locals de la CUP fins a les properes eleccions municipals.

Més de dues-centes persones va aplegar l'Assemblea Nacional de la Ca ndidatura d'Unitat Popular (CUP) a Sant Celoni per escollir, pel sistema de llista oberta, el nou secretariat. Prèviament, l'assemblea va aprovar per unanimitat la gestió realitzada pel secretariat sortint. De les onze persones escollides, cinc repeteixen, Marc Serra (Montesquiu), Anna Gabriel (Sallent), Josep Anton Vilalta (Torà), Jaume Ramon (Vilafranca del Penedès) i Narcís López (Sabadell). Les noves incorporacions són Marc Sallas (Badalona), Adam Majó (Manresa), Lurdes Quitero (Valls), Quim Arrufat (Vilanova i la Geltrú), Pau Juvillà (Lleida) i Toni Rico (Girona).

El nou secretariat aplega una àmplia representanció territorial en relació a la implantació de les CUP. Així, estan representades les comarques de La Segarra, Segrià, Alt Camp, Alt Penedès, Garraf, Bages, Vallès Occidental, Barcelonès Nord-Maresme i Gironès.

Reportatge fotogràfic de l'Assemblea