La CUP anima al vot útil en el seu acte central

Ahir diumenge 20 de maig la CUP de Vilanova va congregar dues-centes persones al seu acte central de campanya, celebrat a la Plaça de les Neus. Després del dinar i de l'actuació del grup de música popular i tradicional Els Gormandells, van tenir lloc els parlaments, on portaveus de la formació van demanar el vot pel canvi a Vilanova, que és la CUP.

Primer van intervenir representants de tres CUP convidades a l'acte. Gerard Nogués, cap de llista de la CUP de Valls, va animar a bastir un moviment sòlida darrera la CUP com a garantia d'un projecte popular que no caurà en la voràgine institucional en la què viuen i se senten tan còmodes els altres partits. Lourdes Quintero, de la CUP de Molins de Rei, va llegir una carta de suport a la CUP de Vilanova que l'assemblea de Molins de Rei adreçava als vilanovins per mostrar el seu suport. Finalment, el cantant Francesc Ribera, "Titot", va recalcar que la CUP es diferencia dels altres partits perquè a la CUP la voluntat popular passa per sobre de les restriccions legals que els altres partits han imposat alhora de fer política.

Acte seguit, tres representants de la CUP de Vilanova van pujar a l'escenari per demanar el vot als vilanovins. Sergi Garcia va criticar l'obra del govern tripartit i les seves actuacions electoralistes i buides de voluntat real de progrés i equilibrir territorial. Elsa Pérez va explicar la democràcia horitzontal que la CUP practica en el seu funcionament diari com a granatia que les propostes de democràcia participativa del seu programa són vàlides i sinceres. Finalment, el cap de llista, Eduard Pinilla, va ironitzar sobre el fet que nombroses propostes de la CUP, com el pulmó verd de l'Ortoll, el Pla Integral de la Bicicleta, el Museu de la Festa dels Josepets o el centre associatiu i juvenil al pavelló vell de les Casernes són ara copiats per les altres formacions.